Vijesti i događanja

Kolovoz 7, 2020
20200807_100614_0000

Pismo majke – tuga ili …?

Poslijeporođajna tuga („baby blues“) pogađa 50 – 80 % majki, dok teži oblik (poslijeporođajna depresija) pogađa čak jednu od deset majki. Oslobodimo majke od osjećaja nelagode u vezi ovog stanja! Draga majko, primili smo Vaše pismo i zahvaljujemo na njemu. Prije svega, čestitamo Vam na majčinstvu! Kao i veliki broj majki, pogađa Vas […]
Veljača 24, 2020

Ocjenjivanje novinarskih radova od 24.2. do 4.5.2020.

Od 24. veljače do 4. svibnja 2020. odgojno – obrazovne ustanove mogu ocjenjivati novinarske radove za “Godišnju nagradu za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja”. Novinarske radove, Smjernice, obrasce za ocjenjivanje radova, glasački list, poziv za sudjelovanje koji je upućen svim odgojno – obrazovnim ustanovama u RH, možete pronaći na mrežnoj stranici Pragme: http://www.udruga-pragma.hr/obrazovanje-i-mediji, […]
Veljača 11, 2020
Bez naslova

Uključivanje perspektive dječjih prava u politike i odlučivanje

Usvajanje Konvencije o pravima djeteta od strane država članica i Povelje o temeljnim pravima od strane EU-a postavili su smjer u zaštiti prava djece bez diskriminacije u državama članicama. U posljednjih nekoliko godina na EU i nacionalnim razinama razvijeno je i usvojeno nekoliko inicijativa kako bi se osiguralo da su dječja prava ugrađena […]
Prosinac 31, 2019
20191231_101015_0000

“Godišnja nagrada za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja“ – privrženost školi i zajednici

“Godišnja nagrada za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja“ Otvoren natječaj za prijavu novinarskih radova koji promoviraju koncept privrženosti između škola, učenika i roditelja, a prijave traju do 31. 1. 2020.  Pragma poziva novinare da od 31. prosinca 2019. do 31. siječnja 2020., putem Obrasca za prijavu novinarskog rada, prijave po jedan novinarski […]
Prosinac 8, 2019
foto OECD

Razvoj karijere i povećanje učinkovitosti obrazovanja

Zemlje kojima je podučavanje postalo privlačnom profesijom to često rade ne samo kroz plaću, već podižući status nastave, nudeći stvarne izglede za karijeru i tretirajući nastavnike kao profesionalce. Istraživanje PISA odavno je utvrdilo da visoko uspješni obrazovni sustavi više plaćaju nastavnike. Oni također često daju prioritet kvaliteti poučavanja nad ostalim mogućnostima, uključujući veličinu […]